Karakter: Marie Rose
Hent denne for at kunne bruge Marie Rose i gratisversionen af DEAD OR ALIVE 5 Last Round: Core Fighters. Dette kan i fremtiden blive tilbudt som en gratis prøve i en begrænset periode.