Kaoris Snowboard og mere
SSX er tilbage! Kom i højeste gear med Kaori Nishidake, den tidligere kandidat til det japanske OL-hold, som er kommet for at besejre verdens sværeste bjerge. Gennemfør udfordringerne på et Level 6 Ultimate-snowboard, og anvend den eksklusive evnefordel, som snowboardet giver dig, så du hurtigere gør fremskridt og optjener SSX Credits med et Geotag på niveau 4.