Kao the Kangaroo: VIP DLC
Få det helt rigtige VIP-look! Vær klar til alt, som fremtidens mode dikterer, med denne nye DLC-pakke til Kao The Kangaroo! VIP DLC-pakke indeholder tre kostumer med sci-fi-tema - Space Knight, Robotic og Future Punk. Alle tre sæt kan blandes med andre pyntegenstande, så du får et helt univers af valgmuligheder til din stil!