Kao the Kangaroo: Top of the Class
Du er måske ikke altid den smarteste, men nu kan du i det mindste klæde dig, som om du er! Med to komplette outfits (bestående af fire beklædningsgenstande) kan du nu få Kao til at være smart-i-en-fart, eller du kan bruge enkelte dele til at give et andet outfit et strøg af klasse – helt gratis!