Kao the Kangaroo Oh! Well DLC
Nå, nå, nå, nå, der er noget uhyggeligt på færde! Med 5 nye spilbare evige brønde at erobre og 5 skræmmende outfits at låse op for, er Kao The Kangaroos Oh! Well DLC-pakke er den perfekte måde at gøre sig klar til at blive skræmt. Før Kao gennem nye udfordringer, der skal teste hans evner. Hop, slå, klatr og glid i denne helt nye spilbare indholdspakke. Der er tilføjet et væld af frygtindgydende nye dryp til Kaos skab. Se godt ud med 5 nye outfits at låse op for, der er skræddersyet til at skabe frygt i hjertet på Kaos fjender ... og venner og familie!