Kao the Kangaroo A Well Good Bundle
Den første udvidelsespakke til Kao the Kangaroo er ankommet! Og den er særlig god! Med 5 nye evige brønde at erobre og 5 nye uhyggelige tema-outfits at tage på, giver Oh! Well DLC-pakken Kao masser at tygge på!