JYDGE
Byg din JYDGE. Træd ind i Edenbyrg. Kom ud i live. JYDGE er et ordenshåndhævende skydespil set ovenfra. Genren er roguehate – det modsatte af et roguelike! I spillet bygger du din egen kybernetiske JYDGE og ydsletter kriminalitet i megabyen Edenbyrg. Lav din egen spillestil ved at opgradere din JYDGE, modificere din hammer-riffel og vælge frygtløse ledsagere, der kan hjælpe dig med dine pligter. - Vælg mellem over en MILLIARD sammensætninger af kybernetik, genstande, våbenopgraderinger og ledsagere. - Lad retfærdigheden ske fyldest med varmt bly, raketter, lasere, elektricitet og lovens andre dødsensfarlige værktøjer. - Ydfør heroiske gerninger for at få flere medaljer og låse op for nyt grej. - Du kan også spille lokalt samarbejdsspil med en CO-JYDGE.