Justice Sucks
Nogle indbrudstyve bryder ind i McCleans hjem, hvilket får Dusty til at gå grassat for at beskytte sin familie. Desværre tiltrækker hans heroiske handlinger FamilyCorps opmærksomhed, og i et slagsmål med garantiteamet bliver Dusty kastet ind i stuens tv. Da Dusty kommer til bevidsthed, befinder han sig inde i tv-dimensionen og er nødt til at hacke, gemme sig og støvsuge sin vej ud i friheden. Slå dig sammen med din kampånd, Sexy McClean, og udvikl dødbringende evner for at hjælpe ham med at overvinde FamilyCorp og redde hans familie! LAV UORDEN Sug genstande op, som du kan bruge mod dine fjender, og nedlæg dem med dødbringende tilfredshed. SPIS DERES BLOD Gør din pligt som støvsuger og ryd op i rodet. Mæsk dig i kroppe, sug blod op og spis alle resterne. SLIP DINE ALTØDELÆGGENDE KRÆFTER FRIIndtag dine fjenders blod for at give næring til Dustys dødbringende kræfter, mens du smadrer, ramler ind i og danser dig gennem bølger af FamilyCorp-agenter. SKJUL DIG Udnyt din lave profil til at gemme dig under møbler, undgå at blive opdaget og udføre kraftfulde snigangreb på intetanende fjender. HACK VERDEN Få omgivelserne til at vende sig mod dine fjender ved at hacke smartenheder og forvandle dem til dødbringende fælder. MØD STÆRKE ALLIERE Bliv venner med allierede dyr, og nedkæmp Dustys fjender som et ustoppeligt team.