Just Dance 2025 Edition – Unicorn-pakken
Få Unicorn-pakken, der følger med Limited Edition, så du kan udsmykke dit Dancer Card med en enhjørninge-avatar og en regnbuebaggrund. Du kan også sende enhjørningekys med dit klistermærke og blære dig med magiske score-effekter.