Just Cause 4 – Shark and Bark Vehicle-pakke
Hajer, lasere, hunde og boostere. Hvad mere har man brug for? Shark and Bark Vehicle-pakken indeholder: SHARK CAR (Thresher): Med Shark Car kan du angribe fra vand til land ved hjælp de laserstyrede våben DOG CAR ('84 Sheepdog): Men denne pelsklædte bil kan du virkelig skille dig ud fra mængden. Du kan give hals af Black Hand og hurtigt komme væk igen ved hjælp af boostfunktionen.