Just Cause 4 – Sea Dogs Vehicle-pakke
Sea Dogs Vehicle-pakken indeholder: GUNPOWDER GALLEON (SS Borracho): Du kan sende dine fjender til havets bund med de fuldt funktionsdygtige kanoner på siden og foran. Denne galeon er lige så hurtig på land, som den er på vand! ARMORED HOVERCRAFT (Hellbender): Dette monstrum af et fartøj er bygget til at kunne modstå kraftig beskydning og kan tage kampen op mod et ethvert militært køre- eller fartøj! Den pansrede luftpudebåd er bevæbnet med en svær kanon og varmesøgende missiler.