Just Cause 4 – Renegade-pakke
Hvis du køber Renegade-pakken, får du den særlige Renegade Drone-riffel, plus Renegade-vingedragten og Renegade-faldskærmen. – Renegade Drone-riffel: Dette teknologiske vidunder kan affyre en støttedrone, som hjælper Rico med sporild i kampens hede. – Renegade-vingedragt: Du kan boltre dig på himlen over Solís i dette unikke Renegade-design. – Renegade-faldskærm: Svæv på himlen over Solís med stil i dette Renegade-design.