Just Cause 4 – Neon Racer-pakke
Hvis du køber Neon Racer-pakken, får du den modificerede Neon Racer-superbil, plus Neon Racer-vingedragten og Neon Racer-faldskærmen. – Neon Racer-superbil: Nu kan du fræse rundt i din helt egen modificerede superbil med indbygget boost. Ingen i Solís vil kunne overgå dig! – Neon Racer-vingedragt: Flyv himlen tynd i dette unikke neondesign. – Neon Racer-faldskærm: Glid hen over skyerne i dette unikke neondesign.