Just Cause 4 – Deathstalker Scorpion-pakke
Køb Deathstalker Scorpion-pakken, der indeholder specialudstyr, som er fremstillet af Rico Rodriguez selv. – Deathstalker Scorpion-muskelbil: Denne ikoniske bil ligger fantastisk på vejen og er stærk og robust takket være Ricos specialtuning. – Deathstalker Scorpion-angrebsbuggy: Rico har selv forbedret dette robuste køretøj, som er perfekt til offroad-kørsel – og der sidder endda et maskingevær på den. – Eksplosiv Deathstalker Scorpion-riffel: Rico er en mundfuld for enhver, når han er bevæbnet med denne specialriffel med sekundær sporild og kugler, der eksploderer, når de rammer. – Deathstalker Scorpion-vingedragt : Slå til fra oven med dette karakteristiske design. – Deathstalker Scorpion-faldskærm: Himlen over Solís er din med dette ikoniske skorpiondesign.