Just Cause 3: Reaper Missile Mech
"Reaper"-mech'en er det nyeste inden for mekaniseret fartøjsteknologi, og den bringer elegance og raffinement til enhver konflikt. Sæt dig ned, slap af, og nyd kraften fra de avancerede missiler, GRIP-tyngdekraftsvåbnet og kraftpulsslaget.