Just Cause 3: Bavarium Sea Heist
Just Cause 3: Bavarium Sea Heist er den tredje PDLC-pakke fra udvidelsespasset Air, Land & Sea. Med din superseje nye raketbåd skal du besejle det farlige farvand ved West Medici og infiltrere Stingray, et forskningsanlæg, der er hjem for nogle af de sjældneste og kraftigste våben fremstillet af Eden Corporation. Indholdspakken inkluderer et helt nyt sted, du kan udforske, missioner, udfordringer, den tungt bevæbnede raketbåd og det kraftige lynvåben "Eden Spark". Indeholder - Befri kystfarvandet ved Scolio, hvor Edens forskningsanlæg og den mystiske “Stingray”-base er lokaliseret. – Sejl i den farlige raketbåd "Loochador", og brug dens avancerede missiler og mininguns til at besejre den formidable Black Hand Fleet. – Infiltrer Stingray-basen, så du kan stjæle det kraftige lynvåben "Eden Spark" og lade denne naturkraft regne død ned over fjenderne i en helt ny historie og nye missioner. – Gør Eden Spark mere ødelæggende med mods, som du finder i udfordringen "Boat Invader. "