Journey To The Savage Planet: Employee Of The Month
Den definitive udgave af det sjove førstepersons-adventurespil Journey to the Savage Planet! Fuldt optimeret til ny hardware med 60 billeder i sekundet, inklusive alle programrettelser, alt DLC og nogle nye filmsekvenser. Din nogenlunde kompetente arbejdsgiver, Kindred Aerospace, har sendt dig til en fjern planet for at finde et nyt hjem for menneskeheden! Men den verden der venter dig, er fuld af udfordringer, humor og overraskelser. Og desværre glemte Kindred at give dig det udstyr du har behov for, så det må du selv finde og fremstille. Spil alene eller i samarbejde med en anden spiller, og udforsk en smuk og overraskende planet for at løse dens mysterium og derefter vælge om du vil tilbage til Jorden! Fire unikke landskabstyper med deres egen flora og fauna. Dusinvis af skøre væsner at finde, beskrive og fotografere. Masser af redskaber, våben og ting at kaste med så du kan løse problemerne på din egen måde! Jetstøvler! En gribestråle! Syregranater! Og meget andet! Du vil grine, juble og opdage hemmeligheder, og du kan gøre det sammen med din bedste ven!