JoJo's Bizarre Adventure: All-Star Battle R - Yuya Fungami
Giv den hele armen fra start med Yuya Fungami, og tag dine fjender ud med hans stand, Highway Go Go! Vær ubønhørlig i din jagt på sejren med Yuya Fungami. Indhold: - Yuya Fungami som en spilbar figur - Ekstra Yuya Fungami JoJo Glossary, Model Viewer, Sound Test og Art Viewer - Ekstra samlerobjekter til Yuya Fungami i butikken i spillet *Bemærk venligst, at sæsonpasset indeholder denne DLC, så pas på dobbeltkøb.