JoJo's Bizarre Adventure: All-Star Battle R - Risotto Nero DLC
Lederen af La Squadra Esecuzioni, Risotto Nero, har sluttet sig til ensemblet i All-Star Battle R! Dine modstandere kommer til at bede deres sidste bøn, når de kæmper mod Risotto Neros metalliske manipulation! Indeholder: - Risotto Nero som spilbar figur - Ekstra Risotto Nero JoJo Glossary, Model Viewer, Sound Test og Art Viewer - Ekstra genstande til Risotto Nero-samlingen i butikken i spillet *Bemærk, at sæsonpasset indeholder denne DLC, så vær opmærksom på dobbeltkøb.