JoJo's Bizarre Adventure: All-Star Battle R - Leone Abbacchio DLC
Bucciaratis hold er samlet igen i All-Star Battle R med tilføjelse af den spilbare figur Leone Abbacchio og hans detektiv-stand, Moody Jazz. Få dine modstandere til at tænke sig om en ekstra gang og se dobbelt med Leone Abbacchio! Tilgængelig nu! Indhold: - Leone Abbacchio som spilbar figur - Ekstra Leone Abbacchio JoJo Glossary, Model Viewer, Sound Test og Art Viewer - Ekstra samlerobjekter til Leone Abbacchio i butikken i spillet *Bemærk venligst, at sæsonpasset indeholder denne DLC, så pas på dobbeltkøb.