JoJo's Bizarre Adventure: All-Star Battle R - Keicho Nijimura DLC
Kommander din hær med Keicho Nijimuras Stand Worse Company, som nu kan fås til ll-Star Battle R! Mobiliser Keichos tropper, kampvogne og helikoptere for at smadre dine modstandere! Indhold: - Keicho Nijimura som spilbar figur - Der er desuden Keicho Nijimura JoJo Glossary, Model Viewer, Sound Test og Art Viewer - Der findes ekstra Keicho Nijimura-samlerobjekter i butikken i spillet *Bemærk venligst, at sæsonpasset indeholder denne DLC, så pas på dobbeltkøb.