JoJo's Bizarre Adventure: All-Star Battle R - Alternate World Diego DLC
Wryyy! Stop dine fjender i tide med den ultimative stand, The World, der bruges af Diego Brando! Tag dit spil til et helt nyt univers med Diegos nye evner! Tilgængelig nu! Indhold: - Alternate World Diego som spilbar figur - Ekstra Alternate World Diego JoJo Glossary, Model Viewer, Sound Test og Art Viewer - Der findes ekstra Alternate World Diego-samlerobjekter i butikken i spillet *Bemærk venligst, at sæsonpasset indeholder denne DLC, så pas på dobbeltkøb.