John Wick Hex
John Wick Hex er et lynhurtigt, strategisk actionspil, hvor du skal tænke og angribe som John Wick – lejemorderen fra den kritikerroste filmserie. Det kampkoreograferede skakinspirerede computerspil, John Wick, er skabt i samarbejde med filmennes kreative hold, og det inkorporerer seriens gun fu-stil i sin helt egen historie. Spillere skal træffe hurtige beslutninger og vælge hver eneste handlig og hvert angreb med tanke på umiddelbare risici og konsekvenser. John Wick Hex indfanger atmosfæren fra filmene og udvisker grænserne mellem de to klassiske spilgenrer: strategi og action. Når du gør fremskridt i hovedhistorien låser du op for nye våben, dragter og steder. Hvert våben påvirker din taktik og hele måden, du spiller på. Din ammunition er begrænset og realistisk simuleret, så du skal overveje, hvornår du genlader, og få mest muligt ud af de våben, du finder undervejs. Oplev en helt ny historie, der foregår inden filmene, hvor John tager på en desperat mission for at redde Winstod og Charon fra en farlig, ny modstander på jagt efter hans fødselsret. Historien vækkes til live af talentfulde stemmer i verdensklasse. Ian McShane og Lance Reddick er tilbage i deres ikoniske roller fra filmene, og legenden Troy Baker slutter sig til stjerneopstillingen som spillets eponyme skurk Hex. John Wick Hex matcher filmenes stil med en helt særlig noir-grafik og original musik af den anerkendte komponist Austin Wintory.