Jedi-figurpakken
I over tusind generationer har Jedi-ridderne tjent Republikken som fredens og retfærdighedens vogtere. Og nu kan de tjene dig i LEGO Star Wars: The Force Awakens med Jedi-figurpakken! Køb Sæsonkortet for at få denne eksklusive figurpakke, der giver dig de magtfulde medlemmer af Jedi-rådet Mace Windu, Plo Koon, Kit Fisto, Ki-Adi-Mundi, Saesee Tiin og Shaak Ti, såvel som Jedi-generalerne Aayla Secura og Luminara Unduli.