Jack'n Hat
Jack'n' Hat har imponerende 16-bits pixel-grafik, smuk musik og præcis kontrol, som nok kommer til at minde dig om de de største old school-platformsspil. Forbered dig på et spileventyr gennem Ririlands verden, som virkelig får dig op og ringe! Den onde dr. Voo Doom har bortført prinsesse Riri og startet en borgerkrig som har kastet kongeriget ud i kaos! Er det nogen, som er modig nok til at kunne redde den stakkels prinsesse? Jack den kendte reperatør er klar til at skabe fred i landet. Bevæbnet med den geniale Dr. Expo Ziciions nyeste opfindelse, en hat der kan kastes som en boomerang, skal Jack rejse rundt over hele planeten for at lede efter Energikrystaller. De er den eneste energikilde, der kan hjælpe ham med at rejse til månen og sætte en stopper for Dr. Voo Dooms planer om at overtage verdensherredømmet! Hjælp Jack med at kæmpe sig vej gennem ørkener, jungler, vulkaner og hjælp ham med at overvinde listige fjender og farlige bosser! Kan du redde Rirland?