Jabba's Palace-figurpakke
Galaksens kriminelle bundfald fra underverdenen kommer til LEGO Star Wars: The Force Awakens med Jabba's Palace-figurpakken. Denne figurpakke indeholder den mægtige Jabba the Hutt og hans loyale følgesvende Bib Fortuna, Malakili og gamorreanske vagter, derudover også dusørjægeren Boushh, bandelederen Max Rebo, danseren Oola og Princess Leia i hendes Jabba-fangedragt.