Iron Hawk-pakke
Der er en ny Hawk løs i Bleak Citys gader ... Send din Hawk R til ophug – nu er Iron Hawk her, og det er årets ondeste dræbermaskine. Bilen ser lynende hurtig ud med sit smarte og praktiske frontpanser, uanset om den holder stille eller gasser op på vej mod sit næste offer. Med de ti forskellige lakeringsmuligheder kan du skifte den klassiske gule Hawk-farve ud med et hvilket som helst af de super seje alternativer – fx Golden Shower- eller Camo Spray-stilen.