Iron Harvest Complete Edition
Complete Edition indeholder Rusviet Revolution og Operation Eagle-tilføjelsen, som giver adgang til helt nye eventyr i det alternative 1920+. Iron Harvest er et strategispil i realtid (RTS), som foregår i en alternativ virkelighed i 1920'erne i kølvandet på 1. verdenskrig. Spillet giver dig kontrollen over kæmpestore dieselpunk-maskiner og kombinerer episke singleplayer- og samarbejdskampagner samt kampe med intens action på slagmarken til multiplayer-fans. Iron Harvest er spillet, som fans af klassiske RTS-spil har ventet på. Tradition støder sammen med videnskabelig og teknologisk fremskridt, mens Europa stadig slikker sårene efter 1. verdenskrigs brutale kampe. Byer bliver genopbygget, og på landet begynder Iron Harvest-æraen. Bønder opdager resterne af majestætiske maskiner, der kæmpede på verdenskrigens slagmarker. Midt i kaosset dukker en ny trussel op, som truer hele Europa. Hemmelige styrker kæmper for at destabilisere lande og er fast besluttede på at sætte verden i brand endnu engang og endelig tage magten. Nøglefeatures: KLASSISK REALTIME-STRATEGI, NÅR DET ER BEDST Tag kontrollen over massevis af forskellige enheder, og før dem i kamp. Søg dækning, og spræng bygninger til atomer. Tag dig god tid til at lægge en plan, som har plads til en lang række taktikker, blandt andet et usynligt angreb. Mechs. Vi har mechs. Masser af dem. STÆRKE SINGLEPLAYERKAMPAGNER OG FÆNGENDE HISTORIER Oplev en episk altomfattende historie, der strækker sig over mere end 27 missioner i fire kampagner. Spil sammen med en ven, og gennemfør alle kampagner side om side. INTENSE MULTIPLAYERKAMPE SAMMEN ELLER MOD HINANDEN Konkurrence-multiplayerspil med niveauer, ranglistekampe og ligaer. Vælg mellem et stort udvalg af kampkort og udfordringskort, du kan spille i singleplayer- eller samarbejdsspil. LUFTENHEDER Indtag luftrummet i kampen om at erobre verden. Vi introducerer nye luftenheder til alle fraktioner. Disse tidlige flyvemaskiner findes i forskellige klasser – fra den agile himmelcykel til det kolossale kampfly, fløjet af den usonianske krigshelt Admiral Mason, som krydser alle territorier og spreder død fra oven. De modigste soldater bliver paratroopers, som udfører livsfarlige missioner bag fjendens linjer.