INVERSUS Deluxe
Dette er den definitive udgave af INVERSUS – med 50 unikke baner, hundredvis af genstande, du kan låse op for, AI-botter og online-rangeret multiplayer! Ved første øjekast virker opgaven ganske enkel, men så snart begivenhederne tager fart, begynder kompleksiteten hurtigt at vokse. Spillerbevægelserne er begrænset til de omvendte farver på et spilområde med sort/hvide felter. Mine vægge er dine stier, og dine vægge er mine stier. Hvert eneste skud får felterne til at skifte farve for på den måde at forsøge at blokere, fange og rykke frem mod fjenden. Op til fire spillere kan konkurrere i VERSUS-spiltypen, mens op til to spillere kan samarbejde i ARCADE-spiltypen. Spil sammen med vennerne på sofaen, online eller begge dele samtidig! Finpuds dine færdigheder mod computeren og gå så online for at træde ind på de globale ranglister!