Insurgency: Sandstorm - Urban Warden Gear Set
Bliv taktisk ridder og oprethold orden med Urban Warden Gear-sættet til Security-teamet. Indeholder fire stykker kosmetisk udstyr: - Net med hjelm - Ringbrynjetop med polstring - Ringbrynjeunderdel med polstring - Ringbrynjehandsker Disse dele bliver låst op i spillet straks efter købet og kan kombineres med andet kosmetisk udstyr. De vælges inde i spillet i menuen Tilpasning, som du tilgår fra hovedmenuen. DLC'en er inkluderet i Year 1 Pass, Deluxe Edition og Gold Edition.