Insurgency: Sandstorm - The Warlord Gear Set
Warlord-skin-pakken oplåser et unikt look til din Insurgent-soldat, med guldbelagt AKM, ansigtsmaling, ammo-pakker over brystet, handsker og armybukser. Vær klar til krigens udfordringer og se godt ud samtidig. Denne skin-pakke omfatter genstande til hoved, bryst, ben, handsker og riffel-slots til Insurgents-siden. Genstandene er oplåst med det samme til mix-and-match-brug i spillet.