Insurgency: Sandstorm - Rogue Spec Ops Gear Set
Bryd ud og gå din egen vej med Rogue Spec Ops-udstyrssættet til Insurgent-teamet. Indeholder fire stykker kosmetisk udstyr: - Kraniemaske og Shemagh - Spec Ops Tactical-bluse - Spec Ops Tactical-bukser - Spec Ops-støvler Disse dele bliver låst op i spillet straks efter købet og kan kombineres med andet kosmetisk udstyr. De vælges inde i spillet i menuen Tilpasning, som du tilgår fra hovedmenuen. DLC'en er inkluderet i Year 1 Pass, Deluxe Edition og Gold Edition.