Insurgency: Sandstorm - Red Dark Weapon Skin Set
Gå på jagt efter det uforsigtige i stil med Red Dark våben-hud-sæt. Disse skins kan udstyres i Loadout-menuen på både Insurgent og i Security-teams, hvor det er tilgængeligt: – Pistol – M9 – Angrebs-riffel – AS Val – Haglgevær – TOZ-194 – Angrebs-riffel – AKM – Kamp-riffel – FAL – Snigskytte-riffel – SVD Disse dele bliver låst op i spillet med det samme efter køb. De kan udstyres inde i spillet i Loadout-menuen under hvert våbens “Aesthetic” opgraderingskategori. DLC'en er inkluderet i Year 1 Pass, Deluxe Edition og Gold Edition.