Insurgency: Sandstorm - Onslaught Set Bundle
Gør dig klar til en eksplosiv ny opdatering til Insurgency: Sandstorm! Bring uovertruffen ødelæggelseskraft til slagmarken, og dominer dine fjender som aldrig før med Onslaught-udstyrspakken med førsteklasses udstyr og våbenskins. Onslaught-udstyrspakken indeholder følgende indhold, der kan downloades: - Mountain Tactical Gear-sættet til Security-faktionen - Mountain Nomad Gear-udstyrssættet til Insurgents-faktionen - Våbenskinsættet Digital Splatter til Security-faktionen - Våbenskinsættet Woodburn til Insurgents-faktionen Denne pakke giver adgang til alle fire Operation: Onslaught DLC-sæt til rabatpris. Onslaught-udstyrspakken er inkluderet i Year 3 Pass og Ultimate Edition.