Insurgency: Sandstorm - Nightstalker Gear Set
Bliv et med natten med Nightstalker udstyrssættet til Insurgent-teamet. Indeholder fem kosmetiske udstyrs-stykker: – Full Face hjelm med Shemagh – Skulderkappe og vest – Håndforbindinger – Kamp-last bukser – Kampstøvler Disse dele bliver låst op i spillet med det samme efter købet, og kan kombineres med andre kosmetiske udstyrs-stykker. De kan udstyres i spillet i menuen Tilpasning, som du kan få adgang til fra hovedmenuen. DLC'en er inkluderet i Year 1 Pass, Deluxe Edition og Gold Edition.