Insurgency: Sandstorm - Midnight Blue Weapon Skin Set
Gå på jagt efter det uforsigtige i stil med Midnight Blue våben-hud-sæt. Disse skins kan udstyres i Loadout-menuen på både Security og i Insurgent-teams, hvor det er tilgængeligt: – Pistol – PF940 – SMGs/SBR – Honey Badger – Haglgevær – M870 – Angrebs-riffel – M4A1 – Kamp-riffel – G3A3 – Snigskytte-riffel – Mk 14 EBR Disse dele bliver låst op i spillet med det samme efter køb. De kan udstyres inde i spillet i Loadout-menuen under hvert våbens “Aesthetic” opgraderingskategori. DLC'en er inkluderet i Year 1 Pass, Deluxe Edition og Gold Edition.