Insurgency: Sandstorm - Duct Taped Weapon Skin Set
Vis din opfindsomhed, og kæmp dig igennem alt med gaffatape-skinsættet. Dette skin kan anvendes på seks forskellige våben. Gaffatape-skinsættet kan udstyres i Loadout-menuen for Insurgent-fraktionen til følgende våben: - Rifleman/Demolitions: AR-7090 - Advisor: ACE52 - Gunner: RPK - Breacher: KS23 - Marksman: M1 Garand - Secondary: M1911 Disse genstande låses op i spillet umiddelbart efter købet og kan kombineres med andre kosmetiske genstande. De kan udstyres i spillet i menuen Tilpasning, som du kan få adgang til fra hovedmenuen. Gaffatape-skinsættet er inkluderet i Resurgence Set-pakken.