Insurgency: Sandstorm - Desert Veteran Weapon Skin Set
Vis din viden om slagmarken med våbenskinsættet Ørkenveteran. Dette skin kan anvendes på seks forskellige våben. Våbenskin’et Ørkenveteran er i menuen Loadout for Security-faktionen og kan bruges til følgende våben: - Rifleman: VHS - Rifleman: G3A3 - Breacher: KSG - Advisor: Vector - Gunner: M240B - Marksman: TAC-338 Våbenskinsættet låses op i spillet umiddelbart efter købet og kan kombineres med andet kosmetisk udstyr. De forskellige skins kan udstyres i spillet i Customize-menuen, som kan tilgås fra hovedmenuen. Våbenskinsættet Ørkenveteran er inkluderet i Crisis Set-pakken.