Insurgency: Sandstorm - Desert Hex Weapon Skin Set
Skjul dig i sandstormen med Desert Hex-våbenhudsættet. Disse huder vælges i Loadout-menuen til både Security- og Insurgent-team og til følgende våben, når de er tilgængelige: - M16A4 (riffelskytte) - AUG A3 (riffelskytte) - MP7 (Breacher) - Tavor 7 (Advisor) - Mk 18 CQBR (Advisor) - M45 pistol (alle klasser) Udstyret bliver låst op i spillet straks efter køb. De vælges inde i spillet i Loadout-menuen under hvert våbens “Aesthetic” opgraderingskategori. DLC'en er inkluderet i Year 1 Pass, Deluxe Edition og Gold Edition.