Insurgency: Sandstorm - Desert Corpsman Gear Set
Bliv ét med ørkenen, og hold din gruppe i gang med Ørkenudstyrssættet til Insurgents. Indeholder seks forskellige kosmetiske genstande: - Ørkenturban - Ørkenmaske - Ørkenskjorte - Ørkenharemsbukser - Ørkenhandsker - Ørkenstøvler Disse elementer låses op i spillet straks efter købet og kan kombineres med andre kosmetiske genstande. De kan udstyres i spillet i menuen Tilpasning, som du kan få adgang til fra hovedmenuen. Ørkenudstyrssættet er inkluderet i Resurgence Set-pakken.