Insurgency: Sandstorm - Chrome Weapon Skin Set
Angrib gennem kamprøgen med Chrome våbenhudsættet. Disse huder kan bruges i Loadout-menuen på Insurgent-holdet til følgende våben, hvor de er tilgængelige: - AKM - Desert Eagle - FAL - MP5A2 - P90 - TOZ Disse genstande låses op i spillet straks efter købet og kan kombineres med andre kosmetiske udstyrsdele. De kan bruges i spillet i menuen Tilpas, som du kan få adgang til fra hovedmenuen. - Chrome våbenhudsættet er inkluderet i Praetorian sætpakken.