Insurgency: Sandstorm - Chemical Combat Gear Set
Modstå udfordrende miljøer, og erobr slagmarken med Kemisk krigsførelsesudstyrssættet til Security-teamet. Indeholder fem forskellige slags kosmetisk udstyr: - Kemisk krigsførelseshjelm - Kemisk krigsførelsesoverdel - Kemisk krigsførelsesunderdel - Kemisk krigsførelseshandsker - Kemisk krigsførelsesstøvler Dette udstyr låses op i spillet umiddelbart efter købet, og kan kombineres med andet kosmetisk udstyr. De kan udstyres i spillet i Customize-menuen, som kan tilgås fra hovedmenuen. Kemisk krigsførelsesudstyrssættet er inkluderet i Crisis Set-pakken.