Insects: En Xbox One X Enhanced Oplevelse
Insects er en interaktiv demo i realtid, der er udviklet for at demonstrere det bedste inden for 4K Ultra HD, HDR, Fysisk lyd og den bedre billedkvalitet fra Xbox One X. Insects, der oprindelig er skabt til spiludviklere, blev genopfundet som en lærerig og medrivende demonstration af konsollens funktioner til grafisk gengivelse i realtid. Insects ser bedst ud i kombination med et 4K Ultra HD-tv med understøttelse af High Dynamic Range (HDR), men kan nydes på alle Xbox One-konsoller og skærme. Fysisk lyd kan nydes med hovedtelefoner og surround sound-systemer.