Insectoid Loneriding Mechranger Outfit For Switch
En varm sommer havde Switch fået nok af de samme gamle gader og besluttede sig for at skate på et hustag. Men selvfølgelig var han først nødt til at slå et smut forbi Citynetics-fabrikken efter reservedele. Switch var ikke nået længere end til server-rummet, før han faldt over sine egne ben, kortsluttede sit motherboard og dykkede dybt ind i en robot-hallucination. Som "Mechranger" rejste han gennem mangen en verden og så tingenes sande navne. Han fortalte om sine oplevelser til Raptor, og hvordan Rex er grundlæggeren af Citynetics, som gjorde Latch til Cyborg. Raptor havde ikke andet at sige end: "Hvad snakker du overhovedet om, din bulede dåse bønner?"