Insane Robots - Robotpakke 2
"Låser op for robotterne Raakter, DUM-E, Myuuz og Trasztor til brug i lokale og online-multiplayer-spiltyper. * Raakter - Advarsel! Denne robot er omvendt. * DUM-E - Usårlig. Næsten. * Myuuz - Meditativ, afslappet og dødbringende * Trasztor - Der siver noget mystisk ud - neeeej!"