Insane Robots - Deluxe-udgave
Køb Insane Robots Deluxe-udgaven for at få grundspillet plus alle seks robotpakker (DLC), når de udkommer. Robotpakke 1 - Veneron, K3-DDP, Mugsoy og Zafarb Robotpakke 2 - Raakter, DUM-E, Myuuz og Trasztor Robotpakke 3 - Fazarb, Hydro, Tazac og Baron Robotpakke 4 - Cazstore, F0-X1, CAM-0 Robotpakke 5 - Scramble, Darf Darf, Ceph og Unit 09785 Robotpakke 6 - Cutlaz, Kröm, Icebox og Cypod Hver enkelt robotpakke låser op for fire robotter, du kan bruge i både lokale og online-multiplayer-spiltyper. Kæmp til DØDEN i dette unikke kort-kampspil. Konkurrér i intense én-mod-én-dueller. Før an i et rebelsk robot-oprør på tilfældigt genererede overlevelsesarenaer. Overvind en ondsindet robot-despot i den episke single-player-kampagne, der strækker sig over mere end 15 timer. Insane Robots er kort-kamp... i HACKET stil! Behersk de 22 kortsæt og udvikl dine strategier i meget lettilgængelige robotsammenstød - både lokalt for to spillere, online for to spillere og i single-player. Benyt HACKS og COMPUTERFEJL i kampens hede. Brug al din snuhed til at kværne konkurrenterne. Bevæg dig op ad ranglisterne og erobr robotverdenen! Kæmp med en samling på mere end 46 delikat alsidige robotter i fem, fjendtlige omgivelser. Forstærk de luskede droider på din vej, så de bliver gradvist mere slagkraftige. Begiv dig ud på en episk rejse fyldt med farer og overraskelser, i takt med at et smuldrende robot-dystopia afdækker sig selv på tværs af otte turneringer, som du kan spille igen og igen. Smid om dig med knivskarpe robot-fornærmelser under kampene. Udslet modstanderne med det totale overkill! Funktioner * Dette er kort-kamp i HACKET udgave uden dyre udvidelser eller tidskrævende justeringsbehov * Konkurrér i intense lokale og online-rangerede multiplayer-kampe for to spillere * Oplev den episke single-player-kampagne på over 15 timer * Lås op for 46 robotter og find mere end 100 tilføjelser, der kan boste deres færdigheder * Udforsk dine taktiske valgmuligheder for at overleve tilfældigt genererede overlevelsesarenaer * Behersk de 22 kortsæt og definér din helt egen spillestil * En fængende fortælling med mere end 150 sammenhængende historie-begivenheder * Udforske fem typer livsfarlige omgivelser fra frodige jungler til golde månelandskaber * Kan du omstyrte den sygeligt selvglade Kernel og frelse robotheden?