Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition
Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition forbedrer den dristige, nye serie i kampspilsgenren fra NetherRealm Studios. Der er seks nye spilbare figurer, mere end 30 nye overflader og 60 nye S.T.A.R. Labs-missioner, så denne udgave slår hårdt. Udover ikoniske DC Comics-figurer som Batman, Joker, Green Lantern, Flash, Superman og Wonder Woman byder det nyeste spil fra den prisvindende udvikler også på en dyb, original historie. Helte og skurke kaster sig ud i episke kampe på en kolossal skala i en verden, hvor linjen mellem godt og ondt er blevet visket ud.