Download og spil som Black Manta – hvis kraftige, pansrede våddragt gør ham til en formidabel kriger. Mens kræfter samler sig over Atlantis og dets konge, flyder en strøm af hævngerrighed igennem den hensynsløse, undersøiske lejesoldat kendt under navnet Black Manta. Fast besluttet på at hævne sin fars død har Black Manta længe ventet i mørket på det rette øjeblik til at slå til.