To fantastiske spil i en pakke! Initial 2: New Stage er et populært hurtigt og hurtigt RPG med hack & slash-funktion. Spil en kaptajn på ludex-soldaterne, kæmp side om side med de to andre ledsagere, og afslør de mystiske hemmeligheder skjult af begge sider i årti. Spillet indeholder 10 kapitler med historier og fuldt udtalte på engelsk og japansk. Den japanske dubbing ledes af Kugimiya Rie og Uchida Maaya. Den engelske dubbing ledes af Kira Buckland (Nier: Automata, 2B) og Christine Marie Cabanos (Dead or Alive, Marie Rose). Spilmusik er lavet af CyberJoker (Japan) og StrawberryHilMusic (USA). De samarbejdede for at bringe os snesevis af BGM'er og inviterede kendte musikproducenter, Kevin Penkin og Raj Ramayya, til at bringe tre sange til spillet, som blev sunget af Mika Kobayashi, Emi Evans (sanger af temaet i Nier: Automata), Christina Vee . Xuan Yuan-sværd: Firmamentporten: Xuan Yuan-sværd er en berømt kinesisk wuxia-RPG-franchise siden 1990. Firmamentporten fortæller en historie i oldtiden for længe siden for at finde sin elskede forsvundne datter, den guddommelige Jade-kejser optog himlens porte, der tillader en direkte forbindelse mellem himmel og jord. Dette blev gjort, så værdige dødelige kunne appellere til Jade-kejseren og opnå guddommelige kræfter for at hjælpe med at søge efter hans forsvundne datter. Denne gave blev imidlertid udnyttet og udnyttet og forårsagede kaos i det jordiske rige. Den Ni Li-stamme blev en kult, der tilbad dæmoner og praktiserede i det okkulte, og skilt sig ud fra forretningerne i det dødelige rige. Onde kræfter opstod pludselig og tilskyndede krige over hele kontinentet og fordømte mennesker til et liv med frygt og lidelse. Kejser Zhuanxu frygtede, at dæmonen Chiyou igen ville hærge det dødelige rige. Begrænset af sine egne evner søgte han hjælp fra dronningen af ​​Huaxu, som engang hjalp Xuanyuan den gule kejser med at afværge Andenverdenens tiende klokke af Donghuang. Både Fuxi og Nuwa - børnene til dronningen af ​​Huaxu - støttede også kejser Zhuanxu i at overbevise dronningen, for de kunne heller ikke bære at se folk lide længere. I sidste ende blev portene til himlen endelig forseglet med kræfterne fra de guddommelige artefakter kombineret. Siden da var ingen dødelige i stand til at stige op, og heller ikke guder kunne ned efter behag. Denne hændelse blev senere registreret i historien som Juedi Tiantong.