Ingen Bor Under fyrtårnet
Du er alene om denne klippe, kun fyrtårnet og mågerne som kan holde dig med selskab. Intet andet… eller det er du ret sikker på, at der ikke er… Den "slow burn" kult gyser hit No One lives Under the Lighthouse fra Marevo Collective bliver udgivet på konsoller med opdateret funktioner Den forrige fyrmester er sporløst forsvundet og du er nu den nye fyrmester, som har til opgave at holde fyret oplyst hver nat. Hold din fornuft fra at forværre på denne øde klippe i midten af havet, og giv ikke efter for hallucinationer. Lad det være en beroligende påmindelse om, at det kun er dig her, for Ingen Bor Under Fyrtårnet.